Συναντήθηκα με τον Πρόεδρο του Δ.Σ. του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (ΕΙΕ) καθηγητή Δημοσθένη Σαρηγιάννη. Συζητήσαμε τις προκλήσεις και τις προοπτικές της ελληνικής έρευνας, τη συμβολή της στην προαγωγή της δημόσιας υγείας, καθώς και τις ευκαιρίες που διαμορφώνονται μέσα από το επόμενο πρόγραμμα-πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Έρευνα και την Καινοτομία, το FP10 (2028-2034). Η ενίσχυση της ερευνητικής αριστείας, η στήριξη του ανθρώπινου δυναμικού και η αποτελεσματική αξιοποίηση των ευρωπαϊκών πόρων αποτελούν κρίσιμες προϋποθέσεις για μια ανταγωνιστική οικονομία και μια κοινωνία με υψηλό επίπεδο ευημερίας και ανθεκτικότητας.


