«Απαράδεκτο το σποτ Ραγκούση»
Με αφορμή ερώτηση δημοσιογράφου για το επιθετικό σποτ του Γιάννη Ραγκούση σε Φ. Γεννηματά, Γ. Καμίνη, Στ. Θεοδωράκη, ο Γιάννης Μανιάτης δήλωσε τα εξής:
«Απαράδεκτο το σποτ Ραγκούση. Δεν είναι της αισθητικής μου και δεν πρέπει να υιοθετούμε διχαστικές τακτικές. Ειδικά αν προέρχεται από κάποιον που απουσίαζε επί μια πενταετία, όταν όλοι οι υπόλοιποι δίναμε τη μάχη να σταθεί όρθια η παράταξη απέναντι στα ψεύδη της Νέας Δημοκρατίας και τις ύβρεις του ΣΥΡΙΖΑ. Προτείνω ενότητα και νηφαλιότητα».

