Με τον Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρο Καχριμάνη (24.09.2016)

Με τον Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης συνομιλήσαμε για όλα τα αναπτυξιακά, ενεργειακά και περιβαλλοντικά θέματα της Περιφέρειας Ηπείρου στην πρόσφατη επίσκεψή μου στα Ιωάννινα. Έτοιμα έργα που είχαμε ήδη δρομολογήσει από το 2014 – 2015, και που αν υλοποιούνταν θα αναβάθμιζαν και θα βελτίωναν σταθερά την ποιότητα της ζωής των κατοίκων της Περιφέρειας Ηπείρου, αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα παραμένουν στο συρτάρι της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ. Δεσμεύθηκα στον κ Καχριμάνη ότι θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να προχωρήσουν και να υλοποιηθούν τα έργα αυτά.

Ακολουθεί σχετικό video με δηλώσεις: