Στο Ηράκλειο της Κρήτης, μαζί με τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη και πολλούς αγαπημένους φίλους (09.04.2024)

Στο Ηράκλειο της Κρήτης, μαζί με τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη και πολλούς αγαπημένους φίλους (09.04.2024)

Στο Ηράκλειο της Κρήτης, μαζί με τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη και πολλούς αγαπημένους φίλους, βρεθήκαμε για την παρουσίαση του βιβλίου μου αλλά και για να στείλουμε ηχηρά το μήνυμα ότι το ΠΑΣΟΚ προχωρά με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία στον δρόμο προς τις ευρωπαϊκές εκλογές.

Ευχαριστώ από καρδιάς όσους συμμετείχαν σε αυτή την όμορφη και ξεχωριστή βραδιά.