Yποδέχθηκα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του 4ου ΓΕΛ Ζωγράφου (12.3.2026)

Με ιδιαίτερη χαρά υποδέχθηκα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του 4ου ΓΕΛ Ζωγράφου. Συζητήσαμε για τη λειτουργία των θεσμών, αλλά κυρίως για την Ευρώπη που ονειρεύονται. Η νέα γενιά της πατρίδας μας είναι η δύναμη και το μέλλον μας.